Vem vill?

schaa schaa
någon somn vill att jag skall blogga igen? :P

Idag så har de varit rätt chill haft prov ( IG ) sedan hade vi tor som är vikarie göö sköön :P har sett film "pojken i randig pyamas" hahah simon är skööööön han, han satte och slog händerna i bänken och säger dö dö dö dö medans ronja och elsa gråter så dem är röda på kinderna resten av dagen:P hahaha :P men lite sorligt var de endå, men 5 toast av 5 (Y) kanon kul (Y)

hittat en ny låt som jag gillllllllar jaoo:P i går i skolan fick typ alla killatr 50 min uppskriving för vår damp kärring som är vikarie sa att vi kom för mycket sent så vi fick inte komma in men de ironiska är att vi kom 2 min försent:P jävla meeeeeens kärring asså ;)


peace vi ses :D



jag vet inte hur du känner.. känns bra... men enligt ryckten så är de inte bra...

Kommentarer
Postat av: Nadja

BÖRJA BLOGGA :D MEN HÅLL DET FÖRFAN! ;)

2010-02-25 @ 21:57:29
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: André

JAJA:P MEN DÅ MÅSTE DU OCKSÅ GÖRA DE ;)

2010-02-26 @ 07:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0