Hej!

vet ni? poappa hade tagit med datan så jag har kunnat blogga i helgen. men jag har inte orkat, nu sitter jag i bilen och är på väg till oskarshamn, skall bli skönt att komma hem. i natt var det någon nörd som sprängde någon "bomb" utanför fönstret så jag blev typ klarvaken så jag kunde inte sova förens 3. vaknade vid 8 att alla var vakna och jag åt frukost och spelade xbox 360. sen åkte vi till ikea och handlade saker. sen har jag baar tagit det lungt ,. det var jobbigt i går , mellan 08:00 till 17:57 flyttade vi saker, men det jobbigaste var att alla saker som vi hämytade var 7 trappor upp och vraje trappa var 15 trappsteg och vi sprang cirka 10 gånger. var! upp och ner vid varje last , vi åkte 5 last. men det känns bra att hjälpa någon som blir glad av hjälp. men nu skall jag bara chilla och lyssna på spotify Ha det bra! Peace and love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0