Förlåt....

Idag så ar dte en rätt soft6 dag , på tyskan ar det rätt ntråkigt i dag xD men efter det så hade i matte i datasalen , fett kul:D efter det så hade i engelska , där såg vi filmo, efter maten så hade vi svenska, där gick jag 15 min tidigare för jag skulle till doktorn, efter doktorn drog vi till apoteket och hämtade sakerna, bär vi endå var där så gick vi in på posten och hämtade mitt mopped kort :D:D:D sen skjustade pappa tilbaka mej till skolan för han tvingde mej men när jag kommer dit så har vi redanm sliutat så jag fick vänta till havl 4 bussen och åka den , fett tråkigt , men jag hittade natalia och cindy och jag hjälpte dem med NO för dem hade blivit utslängda, men´det var kul:) nu är jag här och har fett tråkigt SMSA!!!! 0700319932 ímorogn skall jag till GBG så jag kommer inte att blogg fören på måndag. ha det bra så länge peace and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0