BOWLING :D

idag så var det tråkigaste dagen i hela veckan, längst liksom 8 st lektioner :( , på tyskan var egentligen roligast , jag och simon mobbade myggan för hon är fjortis, plus att jag masserade Anna , det var najs :P MEN vi gjorde lite nytta också :D Efter n skolan gick jag med simon hem för kvart i 6 skuller vi vara och bowla med fotbollslaget, när vi kom hem till simon satte hans syster fia vid datorn så vi tog över datorn poch chattade med alma , KUL KUL :P sen åt vi fil och tittade tv till halv 5 sen drog vi till söder för att spela fotboll men där va endre och tränade och kickboxning i B-hallen, detr slöt med att vi stod och spelade i korridoren:P , 20 över 5 drog vi till bowlingen, åt pizza och sen bowlade vi , det var jag rikard mattias och simon som spelade tsm , det var fett kul , med mattias och rikards sykningar och simon sexiga dans xD hahahahah skrattar när jag tänker på det , men  tillsluit vann jag med en poäng över simon. 

resultatet blev:

André: 211
Simon: 210
Rikard: 126
Mattias: 125

jag fick 6 strikes och 1 spare jag är bäst !! Hahaha

nu sitter jag här vid datorn och vet inte vad jag skall göra :p


men det var kjul idag i skolan , med fjortis nadja och co;D bilder från tyskan hittar du på Annaamagnusson.blogg.se ;)



Ha Det Bra

Peace And Love

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahhahahaha, "DET VAR NAJS!" :P

Yes, hos mig finns bilderna.

"Peace and love" hahahhaa, varför har du inte bloggat tidigare? :D:D:D:D:D:D

2009-12-02 @ 20:59:44
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/
Postat av: André

ja det var fett najs :P haha

ja det finns det

Peace and love is the shit ;) hahah

haha jag vet inte, du får tacka nadja, hon "tvingade" mej :P hehe

2009-12-02 @ 21:35:59
Postat av: Nadja

FORTIS kan du vara själv :'(

2009-12-03 @ 15:38:44
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0